Friday, July 24, 2009

J Card Day


haha..ini kali ke2 aku g j-card day..tahun lepas bawak perut..tahun nih bawak anak hehehe..Adelia pun dua kali gak laa..ayah x ikut coz lom balik kursus lagik..mlm tadi g ngan mama,nenek,atok n pok su. jem giler ahh..sib baik dapat parking kat jj, xde la jauh sangat nak menapak...
masuk jer jj..aku terus g kat tempat baby..sesak..aku redah jer..mama die dukung adelia, nenek die round ngan atok die n poksu dier..ibu dier belek-belek baju sambil jeling-jeling adelia..muat ker x nih..suit ke x ngan die..
sales die leh tahan arr 70%,30%,20%...giler ahh. tapi aku dtg pun namenyer malam..baju2 yg kureng2 tantik jer la ader. tapi lawa la jugak..hehe aperler aku nih..x sampai RM100 pun abis..baju 4 pasang, stokin 3 pasang, towel 2 lai, present utk moksu ayah 1 set...total up baghu RM96.40...oklertuh...
Sampai umah kol 12.00 malam..Dalam keter Adelia da tido, malam tu Adelia tidur x ingat dunia..biasanya die ader bangun sekali dalam kol 3am tuk menyusu...tapi yang nih..x menyedar diri, kol 6am baghu die bangun nyusu..ok gak..dapat ibu die tidur..huhuu
 

Qhaleesya Adelia Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez